Acest site foloseste cookies! Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii Sunt de acord

Instructiuni


DigiSign este cel mai important furnizor de servicii PKI bazate pe certificate calificate din Romania. De asemenea, putem oferi solutii de incredere si securitate online recunoscute international prin intermediul parteneriatului cu Symantec™.

DigiSign furnizeaza servicii de certificare acreditata – semnatura electronica - solutii si servicii PKI in conformitate cu prevederile Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica si servicii de marcare temporala in conformitate cu prevederile Legii nr. 451/2004.

In plus, DigiSign este singurul furnizor care garanteaza servicii de suport tehnic 24/7 cu operatori.

Certificatul digital calificat emis in ierarhie publica este nominal (identifica o persoana care actioneaza fie in nume propriu, fie ca reprezentant al unui tert).

  1. Primul pas in vederea obtinerii unui certificat digital calificat DigiSign este completarea cererii pe care o puteti accesa la adresa:  www.digisign.ro/portal. Completati formularul de obtinere a certificatului bifand optiunea: Emitere (Client Nou)
  2. Tipariti si semnati Declaratia (1 exemplar) si Contractul (2 exemplare) pre-completate cu datele furnizate, pe care le veti primi automat pe adresa de e-mail declarata de dvs in formular.
    Pregatiti 1 copie dupa actul de identitate valabil, pe care sa o semnati, datati si marcati “Conform cu Originalul”.
  3. In cazul in care ati optat sa completati cererea pentru persoane juridice, veti primi automat pe adresa de e-mail declarata de dvs in formular o Imputernicire. Acest document va trebui semnat si stampilat de catre administratorul sau reprezentantul legal al societatii ce va efectua plata facturii si atasat setului de documente impreuna cu o copie a CUI-ului firmei respective.
  4. Conform normelor de aplicare a legii semnaturii electronice 455/2001, este necesara identificarea solicitantului. Astfel, actele de la pct 2. si, dupa caz, 3. trebuie sa ajunga la noi astfel:
    1. Daca aveti posibilitatea sa depuneti personal setul de documente, va prezentati cu actul de identitate valabil, in original, la sediul nostru din: Str. Virgil Madgearu, Nr. 2 – 6, Sector 1, Bucuresti, de luni pana vineri in intervalul orar 09:00 - 17:00;
    2. Depuneti setul de documente la una dintre sucursalele  Bancii Transilvania;
    3. Ne trimiteti setul de documente prin posta sau curierat rapid la sediul nostru.

IMPORTANT!

  • Declaratia trebuie autentificata notarial (in scopul identificarii solicitantului), daca decideti sa ne trimiteti actele prin posta sau daca decideti sa ni le trimiteti la sediul nostru printr-un reprezentant. De asemenea, este necesar ca reprezentantul sa aiba imputernicire notariala pentru depunerea, ridicarea si semnarea documentelor in numele solicitantului de certificat digital.
  • Daca sunteti membru CECCAR sau CAFR si ati bifat aceasta optiune in formular, trebuie sa atasati la dosarul de documente si 1 copie dupa Cartea de membru, semnata si marcata “Conform cu Originalul”.
OPTIONAL:
  1. Daca doriti in mod explicit sa apara in structura certificatului dvs denumirea institutiei si functia detinuta, este necesar un document stampilat, semnat si datat in original de catre reprezentantul legal al societatii, prin care se atesta calitatea de angajat/colaborator/etc in cadrul entitatii care cere emiterea unui certificat, conform modelului:  https://www.digisign.ro/uploads/Adeverinta-1.pdf
  2. Daca sunteti administrator/asociat al companiei si doriti sa apara in structura certificatului calitatea de administrator/asociat, echivalentul adeverintei va fi o copie a unui Certificat Constatator eliberat de ONRC, care sa nu fie mai vechi de 30 zile.

Lipsa oricarui document mentionat mai sus, va atrage dupa sine intarzierea procesului de emitere. Din momentul in care avem toate documentele necesare si dovada platii conform facturii proforme emise, ne angajam sa emitem Certificatul Digital in cel mult 1 zi lucratoare.

Transmiterea certificatului digital se face personal solicitantului in sucursala Bancii Transilvania unde au fost depuse actele sau la sediul societatii noastre.
La alegerea solicitantului, transmiterea se poate face si prin curier cu confirmare de primire si plata la destinatar.

Pentru achizitionarea certificatului digital calificat DigiSign prin Sistemul Electronic de Achizitii Publice va trebui sa accesati catalogul SEAP si sa folositi una din urmatoarele informatii pentru cautare:

  • Numele operatorului economic: DigiSign SA;
  • Codul CPV al produsului: 79132100-9 (Servicii de certificare a semnaturii electronice);
  • Numele produsului: Kit Semnatura Electronica Digisign.

Dupa finalizarea procedurii de cumparare directa, pentru a intra in posesia produsului, va trebui sa urmati pasii pentru obtinerea certificatului digital calificat.

Va multumim pentru alegerea de a reinnoi certificatul digital emis de DigiSign.

Reinnoirea online implica 5 pasi:

  1. Actualizarea lantului de incredere si a driverului Aladdin
  2. Instalarea aplicatiei DigiSigner;
  3. Intocmirea documentatiei pentru procesul de reinnoire;
  4. Trimiterea documentelor cu ajutorul aplicatiei DigiSigner;
  5. Descarcarea si actualizarea certificatului pe dispozitivul e-Token.

Mai multe detalii gasiti in  pagina dedicata.
 

Salveaza documentul cu instructiuni pentru  DigiSigner One.

Va multumim pentru alegerea de a reinnoi certificatul digital emis de DigiSign.

In  pagina dedicata veti gasi instructiuni detaliate referitor la procesul de rennoire offline.

Instructiunile pentru revocarea certificatelor digitale sunt disponibile  aici.
Instructiunile pentru suspendarea certificatelor digitale sunt disponibile  aici.
Instructiunile pentru utilizarea unei semnaturi digitale in Microsoft Outlook 2016 sunt disponibile  aici.
Instructiunile pentru utilizarea unei semnaturi digitale in Microsoft Office 2016 sunt disponibile  aici
Instructiunile pentru instalarea si configurarea semnaturii electronice in Mozilla Thunderbird sunt disponibile  aici.
Instructiunile pentru configurarea optiunilor pentru verificarea validitatii certificatelor digitale in Adobe Reader sunt disponibile  aici.